2013. február 13., szerda

Fejlemények

Halihó!

Nos én megírtam mára a fejezetet. Ahogy ígértem fel is tettem volna, ha ti is írtatok volna a másik történet utoljára felkerült részéhez. Innentől rajtatok múlik mikor kerül fel.

Ösztönzésképp egy kis részlet:

"Nagyobb tételben vásárolt orvosi műszereket. Felhívtam azt a céget, ahonnan rendelte és ők mondták meg, hogy hová kellett szállítaniuk.
- Milyen műszereket? – kérdeztem döbbenten. Nem kispályás ez az ember.
- Kardiológián és neurológián használtakat.
- Oké, autóversenyző vagyok nem orvos – pillantottam rá elhúzott szájjal. – Érthetően.
- Kardiológia az a szívgyógyászat, a neurológia pedig az ideggyógyászat területe – magyarázta. – És Robertnek ez a szakterülete. Na már most, ha ilyen műszereket rendel egy tó partján egy erdő közepén álló házba, annak oka van. Feltehetően ez az ok pedig Emily.
...
...
...
Már mi is indulni készültünk, mikor halk csipogás ütötte meg a fülem. Nagyon halkan hallatszott csak és leginkább a kórházakban használt EKG gépnek a csipogásához hasonlított.
- Az EKG a szívműködést figyeli ugye? – néztem izgatottan Ryanre, aki értetlenül tekintett rám.
- Igen, de miért? – kérdezte kíváncsian.
- Legyél nagyon csöndben, fülelj – utasítottam, mire koncentrálni kezdett és szeme elkerekedéséből ítélve ő is meghallotta. – Lehet, hogy ez volt az egyik műszer, amit vett. Szerinted honnan jön a hang?"

Egyelőre ennyi lett volna, a többi tényleg rajtatok múlik :) Nincsen semmi határ, amit teljesíteni kéne. Akár még ma is felteszem, ha szeretnétek. Annyit kérek, hogy aki el szeretné olvasni írjon a fentebb említett részhez. 

Puszaa

3 megjegyzés:

  1. ez nagyon izgalmasnak hangzik. :)
    légyszi rakd még ma fel :))

    VálaszTörlés
  2. én nagyon szeretem mind2 történeteted és mindig alig várom h hozd a friss részt :)
    úgy h siess és rakd fel :)

    VálaszTörlés
  3. bocsi h nem írtam, pedig akartam, csak elfelejtettem :S
    de rem. ma felrakod az új részt :)

    VálaszTörlés