2013. január 7., hétfő

Fejlemények

Halihó!

Mindenek előtt szeretnék elnézést kérni amiért eltűntem, de kicsit szarul érintett ez az egész ügy amiről már írtam nektek. Kihevertem, itt vagyok újra, vagyis csak lennék mert a laptopom billentyűi bemondták az unalmast :S Szal amint meggyógyultak újra jövök a frissekkel :)

Másodszor pedig eszembe jutott egy új történet gondolata is. Erről írnék pár mondatocskát, hogy eldöntsétek szeretnétek-e olvasni.

A címe a következő lenne: Az igaz szerelem mindenek előtt
Röviden: Sebastian Vettel karrierje egy baleset miatt nem folytatódik tovább, ezért feleségével, Hannával visszaköltözik szülővárosába, hogy családjával legyen. Itt találkozik újra gyerekkori legjobb barátjával, vagyis barátnőjével, akivel az évek során eltávolodtak egymástól. 
A lány erőszakos exférje elől menekül haza. Helyzete kilátástalan, pénze nincs, de mire valók a barátok, ha nem arra, hogy segítsenek, ha az ember bajba kerül? 
A két fiatal lassan rájön, hogy egymásba szerettek. De közöttük áll a férfi hisztérika, és pénzéhes felesége, az anyja, aki régi sérelmet hordoz magában, és a lány félelme a város pletykás embereitől, akik máris elítélik a válása miatt.
Hogy mindezekkel hogyan küzdenek meg, majd kiderül :)

Ennyi voltam mára, és várom a véleményeteket, miszerint érdekelne-e titeket a történet.

Puszaa :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem személy szerint nagyon érdekelne az új ötleted!! Viszont azzal a feltétellel, ha az alapsztori is folytatódni fog :))
    És még valami....oké, hogy baleset. Csak könyörgöm, Seb ne legyen béna vagy halálos beteg, mert akkor nekem a szívem szakad meg!!
    De a lényeg az, hogy nagyon kíváncsi vagyok!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Persze, az is folytatódni fog. Úgy terveztem, hogy heti egy-egy rész lenne belőlük, amint meggyógyultak a billentyűim, mert ez a képernyős kikészít :)
      És nyugi, semmi ilyesmit nem tervezek tenni Sebbel, csak valahogy meg kell oldani, hogy ne versenyezhessen :) Szal ezen a vonalon ne készülj semmi extrára, mert csak ennyi a lényege :)

      Jaa, és nagyon örülök, hogy érdekel. Amint tudok jelentkezek :)

      Puszaa

      Törlés