2012. november 25., vasárnap

A legfiatalabb háromszoros világbajnok

SEBASTIAN VETTEL A MAI NAPON HÁROMSZOROS VILÁGBAJNOK LETT.
 MÉGHOZZÁ A LEGFIATALABB. HATALMAS NAGY GRATULÁCIÓ NEKI :) 


Az első körben ugyan néhányszor megállt a szívem, hogy na most itt a vége, de ő felállt a padlóról és megcsinálta. Volt itt minden szerintem amit kívántak neki világszerte az Alonso szurkolók. Rossz rajt, baleset, utolsó hely, eső, káosz, taktikai hiba, sérült autó, gyászos boxmunka ami elvileg a rossz rádió miatt volt. Ennél többet ő nem tehetett szerintem. Kitűnő munkát végzett és megérdemelten lett világbajnok! :)
De gratula Alonsonak is, ám leginkább Massának. Jövőre is hasonló fantasztikus futamokat neki :)
Kimi pedig ismét hozta a formáját és csinálta a show-t :D És ő lett az első aki minden futamot befejezett egy évadban, ráadásul 20-ból 19-szer pontot is szerzett. 

Nos, ez az évad ennyi volt, izgalmasabb lezárást nem is láthattunk volna. Márciusban újra találkozunk velük, addig is remélem velem tartatok továbbra is és élvezitek Seb történetét :) Egyébként holnap jön a 13. rész, aztán meg szerintem kedden a 14. is, mivel a héten elmaradt. Amit egyébként sajnálok, de néha meghalni nem lett volna időm, nem hogy írni. 

Holnap jövök, addig is élvezzétek ti is Seb vb címének örömét :)

Puszaa, Csibi

2 megjegyzés:

  1. Szia !
    Huha,párszor én is ájulás határán voltam,de szerencsére megcsinálták és Seb 2012 bajnoka :)))
    De jól meg fogalmaztad xdd minden volt amit al Alo drukkerek kívántak és így is sikerült :))
    Az új részt pedig már nagyon várom :)) Sajnálom,hogy eddig nem kommenteltem,de nem igazán szerek,azért ezentúl megpróbálok :))
    A történeted nagyon jó,imádom,mert egyedi.Mielőtt rád találtam volna,valami hasonlón gondolkodtam.Azt hittem ilyet nem nagyon találok,erre rád bukkantam.:))
    Várom az új részt!! :)
    Schumik
    (ha néhány szót rosszul írtam,bocsi,de telón vagyok )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Schumik!
      Hát értem is aggódtak anyumék nehogy rosszul legyek :) De most már nagyon boldog vagyok h nyert :D
      Örülök, hogy rátaláltál, és annak is h tetszik. Igyekszem tényleg hozni rendszeresen a frisseket, de munka mellett nem egyszerű nekem sem most már. Eddig még én sem találtam ilyent, ezért is gondoltam, hogy na majd most én :D
      A kommentnek örülök mindig, még ha csak egy vagy lét ember is ír, mert legalább tudom, hogy van értelme folytatni, mert várják :)

      Sietek vele :)
      Pusza

      Törlés